Menadżerka / Menadżer ds. Jakości i Relacji z Klientami

BNP Paribas Polska S.A.
Oława, dolnośląskie
Obsługa klienta 09.07.2025

Opis stanowiska

Menadżerka / Menadżer ds. Jakości i Relacji z Klientami Miejsce pracy: Oława Twój zakres obowiązków Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej sprzedaży (etyka sprzedaży) Kontrolowanie prowadzonego procesu w Oddziale i podejmowanie decyzji Zapewnianie ciągłości realizacji zadań jakościowy…

Szczegóły oferty

Firma
BNP Paribas Polska S.A.
Lokalizacja
Oława, dolnośląskie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
09.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz