Menadżerka / Menadżer ds. Jakości i Relacji z Klientami
BNP Paribas Polska S.A.
Toruń, kujawsko-pomorskie
Obsługa klienta
09.07.2025
Opis stanowiska
Menadżerka / Menadżer ds. Jakości i Relacji z Klientami Miejsce pracy: Toruń Twój zakres obowiązków Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej sprzedaży (etyka sprzedaży) Kontrolowanie prowadzonego procesu w Oddziale i podejmowanie decyzji Zapewnianie ciągłości realizacji zadań jakościowy…
Szczegóły oferty
Firma
BNP Paribas Polska S.A.
Lokalizacja
Toruń, kujawsko-pomorskie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
09.07.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.