Menadżerka / Menadżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

BNP Paribas Bank Polska S.A.
Rybnik, śląskie
Administracja 24.06.2025

Opis stanowiska

Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej sprzedaży (etyka sprzedaży) Kontrolowanie prowadzonego procesu w Oddziale i podejmowanie decyzji Zapewnianie ciągłości realizacji zadań jakościowych i operacyjno –administracyjnych w Oddziale Organizowanie obrotów gotówkowych w…

Szczegóły oferty

Firma
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Lokalizacja
Rybnik, śląskie
Kategoria
Administracja
Data publikacji
24.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz