Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​ | Oława

BNP Paribas Bank Polska
Oława, dolnośląskie
Pełny etat IT 01.07.2025

Opis stanowiska

Misja Banku BNP Paribas: Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację celów. W sposób prosty, przemyślany i bezpieczny. Z troską o społeczeństwo i środowisko. Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpow…

Szczegóły oferty

Firma
BNP Paribas Bank Polska
Lokalizacja
Oława, dolnośląskie
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
IT
Data publikacji
01.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz