Menedżerka / Menedżer ds. Jakości i Relacji z Klientami | Opole
BNP Paribas Bank Polska
Opole, opolskie
Pełny etat
IT
24.06.2025
Opis stanowiska
Misja Banku BNP Paribas: Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację celów. W sposób prosty, przemyślany i bezpieczny. Z troską o społeczeństwo i środowisko. Menedżerka / Menedżer ds. Jakości i Relacji z Klientami Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsłu…
Szczegóły oferty
Firma
BNP Paribas Bank Polska
Lokalizacja
Opole, opolskie
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
IT
Data publikacji
24.06.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.