Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​ | Opole

BNP Paribas Bank Polska
Opole, opolskie
Pełny etat IT 24.06.2025

Opis stanowiska

Misja Banku BNP Paribas: Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację celów. W sposób prosty, przemyślany i bezpieczny. Z troską o społeczeństwo i środowisko. Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​ Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsłu…

Szczegóły oferty

Firma
BNP Paribas Bank Polska
Lokalizacja
Opole, opolskie
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
IT
Data publikacji
24.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz