Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klientów Strategicznych

Netia S.A.
Warszawa, mazowieckie
Unknown 18.07.2025

Opis stanowiska

Opis stanowiska Telefoniczna i mailowa komunikacja z największymi Klientami Netii Wstępna analiza zgłoszeń technicznych, finansowych i formalnych Monitorowanie zgłoszeń i nadzór nad ich terminowością Udzielanie Klientom informacji na temat usług i produktów Uczestnictwo w procesach obsługi klientów strategicznych i współpraca z innymi działami B2B Nasze oczekiwania Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację w mowie…

Szczegóły oferty

Firma
Netia S.A.
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
Unknown
Data publikacji
18.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz