Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klientów Strategicznych
Netia S.A.
Warszawa, mazowieckie
Unknown
18.07.2025
Opis stanowiska
Opis stanowiska Telefoniczna i mailowa komunikacja z największymi Klientami Netii Wstępna analiza zgłoszeń technicznych, finansowych i formalnych Monitorowanie zgłoszeń i nadzór nad ich terminowością Udzielanie Klientom informacji na temat usług i produktów Uczestnictwo w procesach obsługi klientów strategicznych i współpraca z innymi działami B2B Nasze oczekiwania Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację w mowie…
Szczegóły oferty
Firma
Netia S.A.
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
Unknown
Data publikacji
18.07.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.