Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT - Service Desk / II Linia
MASIT Michał Sobolewski
Warszawa, mazowieckie
IT
05.07.2025
Opis stanowiska
System operacyjny, WindowsO projekcie, Do naszego zespołu IT poszukujemy osoby, która wesprze naszych klientów w codziennych wyzwaniach technologicznych. Główne zadania będą dotyczyć Service Desk (I linia), ale oczekujemy także zaangażowania w bardziej zaawansowane zgłoszenia — typowe dla II linii wsparcia. Twój zakres obowiązków, Zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowników końcowych w zakresie sprzętu komputerowego, oprogramowania i sieci, Udzielanie użytkownikom wsparcia pierwszej lini…
Szczegóły oferty
Firma
MASIT Michał Sobolewski
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
IT
Data publikacji
05.07.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.