Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT - Service Desk / II Linia

MASIT Michał Sobolewski
Warszawa, mazowieckie
IT 05.07.2025

Opis stanowiska

System operacyjny, WindowsO projekcie, Do naszego zespołu IT poszukujemy osoby, która wesprze naszych klientów w codziennych wyzwaniach technologicznych. Główne zadania będą dotyczyć Service Desk (I linia), ale oczekujemy także zaangażowania w bardziej zaawansowane zgłoszenia — typowe dla II linii wsparcia. Twój zakres obowiązków, Zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowników końcowych w zakresie sprzętu komputerowego, oprogramowania i sieci, Udzielanie użytkownikom wsparcia pierwszej lini…

Szczegóły oferty

Firma
MASIT Michał Sobolewski
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
IT
Data publikacji
05.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz