MS Dynamics 365 Contact Center Specialist

ITCARD S.A.
Warszawa, mazowieckie
IT 25.06.2025

Opis stanowiska

Wymagane, PowerShell, Power Platform, MS Dynamics 365, MS SQL, REST API, MS AzureSystem operacyjny, WindowsTwój zakres obowiązków, Koordynowanie wdrożeń systemu Microsoft Dynamics 365 Contact Center, ze szczególnym uwzględnieniem integracji z systemami bankowymi i płatniczymi;, Zbieranie i analiza wymagań biznesowych klientów z sektora finansowego;, Mapowanie procesów biznesowych na funkcjonalności Dynamics 365 oraz Power Platform (Power Automate, Power Apps);, Współpraca z zespołami programist…

Szczegóły oferty

Firma
ITCARD S.A.
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
IT
Data publikacji
25.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz