Osoba do oceny jakości obsługi klienta (audyt telefoniczny)
CashGroup
Poznań, wielkopolskie
Unknown
03.08.2025
Opis stanowiska
Poszukujemy osób do współpracy przy realizacji prostych zadań związanych z oceną jakości pracy doradców telefonicznych. Zlecenie polega na odbieraniu połączeń oraz prowadzeniu krótkich rozmów według przygotowanych wcześniej wytycznych. Zakres obowiązków: - Odbieranie połączeń telefonicznych od konsultantów w dni robocze (między 8:00 a 17:00), - Prowadzenie rozmowy według prostego scenariusza (ocena jakości obsługi), - Przekazywanie krótkiego raportu z rozmowy (np. formularz online). Wymagania: …
Szczegóły oferty
Firma
CashGroup
Lokalizacja
Poznań, wielkopolskie
Kategoria
Unknown
Data publikacji
03.08.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.