Opis stanowiska
Pracownik(-ca) Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec Gdańsk GłównyZadania: bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca, udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy, obowiązujących ofertach, udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta, przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów, pomoc osobom z niepełnosprawnościami lub o ograniczonej sprawności ruchowej, reagowanie w trudnych sytuacjach. Wymagamy: biegłej znajomości języka polskiego w mowie i piśmi…
Szczegóły oferty
Firma
POLSKIE KOLEJE PAŃSTWOWE SPÓŁKA AKCYJNA
Lokalizacja
Gdańsk, Trójmiasto
Data publikacji
23.07.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.
Aplikuj teraz