Pracownik(-ca) Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec Gdańsk Główny

POLSKIE KOLEJE PAŃSTWOWE SPÓŁKA AKCYJNA
Gdańsk, Trójmiasto
Administracja 23.07.2025

Opis stanowiska

Pracownik(-ca) Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec Gdańsk GłównyZadania: bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca, udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy, obowiązujących ofertach, udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta, przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów, pomoc osobom z niepełnosprawnościami lub o ograniczonej sprawności ruchowej, reagowanie w trudnych sytuacjach. Wymagamy: biegłej znajomości języka polskiego w mowie i piśmi…

Szczegóły oferty

Firma
POLSKIE KOLEJE PAŃSTWOWE SPÓŁKA AKCYJNA
Lokalizacja
Gdańsk, Trójmiasto
Kategoria
Administracja
Data publikacji
23.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz