Pracownik(-ca) Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec PKP Kraków Główny

POLSKIE KOLEJE PAŃSTWOWE SPÓŁKA AKCYJNA
Kraków, małopolskie
Administracja 24.07.2025

Opis stanowiska

Pracownik(-ca) Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec PKP Kraków GłównyZadania: bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy, obowiązujących ofertach udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów Wymagamy: wykształcenie minimum średnie biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną konwersację na…

Szczegóły oferty

Firma
POLSKIE KOLEJE PAŃSTWOWE SPÓŁKA AKCYJNA
Lokalizacja
Kraków, małopolskie
Kategoria
Administracja
Data publikacji
24.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz