Pracownik(-ca) Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec PKP Kraków Główny
POLSKIE KOLEJE PAŃSTWOWE SPÓŁKA AKCYJNA
Kraków, małopolskie
Administracja
24.07.2025
Opis stanowiska
Pracownik(-ca) Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec PKP Kraków GłównyZadania: bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy, obowiązujących ofertach udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów Wymagamy: wykształcenie minimum średnie biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną konwersację na…
Szczegóły oferty
Firma
POLSKIE KOLEJE PAŃSTWOWE SPÓŁKA AKCYJNA
Lokalizacja
Kraków, małopolskie
Kategoria
Administracja
Data publikacji
24.07.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.