Pracownik(-ca) Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec Wrocław Główny
POLSKIE KOLEJE PAŃSTWOWE SPÓŁKA AKCYJNA
Wrocław, dolnośląskie
Administracja
07.06.2025
Opis stanowiska
Pracownik(-ca) Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec Wrocław GłównyNa tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Obsługę pasażerów i klientów dworca w ramach udzielenia informacji na temat dworca i jego najbliższego otoczenia, przyjmowania uwag dotyczących jego funkcjonowania, obsługa najemców lokali, Współpracę z służbami na terenie dworca, Przyjmowanie interwencji od klientów dworca, najemców, służb i inspekcji, Informowanie o zgłoszonych awariach na obiekcie, Udział w przedsięwzięciach realiz…
Szczegóły oferty
Firma
POLSKIE KOLEJE PAŃSTWOWE SPÓŁKA AKCYJNA
Lokalizacja
Wrocław, dolnośląskie
Kategoria
Administracja
Data publikacji
07.06.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.