Pracownik(-ca) Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec Wrocław Główny

POLSKIE KOLEJE PAŃSTWOWE SPÓŁKA AKCYJNA
Wrocław, dolnośląskie
Administracja 07.06.2025

Opis stanowiska

Pracownik(-ca) Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec Wrocław GłównyNa tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Obsługę pasażerów i klientów dworca w ramach udzielenia informacji na temat dworca i jego najbliższego otoczenia, przyjmowania uwag dotyczących jego funkcjonowania, obsługa najemców lokali, Współpracę z służbami na terenie dworca, Przyjmowanie interwencji od klientów dworca, najemców, służb i inspekcji, Informowanie o zgłoszonych awariach na obiekcie, Udział w przedsięwzięciach realiz…

Szczegóły oferty

Firma
POLSKIE KOLEJE PAŃSTWOWE SPÓŁKA AKCYJNA
Lokalizacja
Wrocław, dolnośląskie
Kategoria
Administracja
Data publikacji
07.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz