Pracownik-ca Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec Wrocław Główny
Polskie Koleje Państwowe S.A.
Wrocław, dolnośląskie
Pełny etat
IT
25.06.2025
Opis stanowiska
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Obsługę pasażerów i klientów dworca w ramach udzielenia informacji na temat dworca i jego najbliższego otoczenia, przyjmowania uwag dotyczących jego funkcjonowania, obsługa najemców lokali, Współpracę z służbami na terenie dworca, Przyjmowanie interwencji od klientów dworca, najemców, służb i inspekcji, Informowanie o zgłoszonych awariach na obiekcie, Udział w przedsięwzięciach realizowanych na terenie dworca. Wymagania: Biegła znajomość języka po…
Szczegóły oferty
Firma
Polskie Koleje Państwowe S.A.
Lokalizacja
Wrocław, dolnośląskie
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
IT
Data publikacji
25.06.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.