Pracownik call center

DOTCOM Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie
Obsługa klienta 08.07.2025

Opis stanowiska

Opis stanowiska przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo), prowadzenie prostej dokumentacji. Wymagania dobra obsługa komputera, płynne posługiwanie się MS Office, umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych, umiejętności interpersonalne w zdalnej komunikacji. Oferujemy umowę zlecenie, możliwość pracy zdalnej, elastyczne godziny pracy, niezbędne narzędzia pracy (laptop), system premiowy oparty o wypracowane wyniki.

Szczegóły oferty

Firma
DOTCOM Sp. z o.o.
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
08.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz