Charakter stanowiska i Twoje zadania: Praca na pierwszej linii pomocy telefonicznej dla naszych klientów. Początkowo wyszkolimy Cię z naszych systemów - poznasz je od środka. Następnie będziesz telefonicznie wspierać nauczycieli, dyrektorów i rodziców w obsłudze naszych systemów. Dlaczego warto? Twoja praca realnie przekłada się na wsparcie edukacji - dzięki Tobie nauczyciele sprawnie poradzą sobie z problemem i będą mogli skupić się na nauczaniu! Aplikuj do nas, jeśli… łatwo nawiązujesz kontak…
Szczegóły oferty
Firma
Librus sp.z o.o.
Lokalizacja
Polska
Kategoria
Unknown
Data publikacji
11.07.2025
Wynagrodzenie
5 287 - 5 287 PLN/mies.
(63 440 - 63 440 PLN/rok)
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.