Pracownik Helpdesk

Grupa Zibi S.A.
Sochaczew, mazowieckie
IT 04.06.2025

Opis stanowiska

System operacyjny, Windows, LinuxTwój zakres obowiązków, diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia, bezpośrednie wsparcie użytkowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony, peryferia), instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, naprawa, modernizacja sprzętu, zarządzanie środkami trwałymi IT (Inwentaryzacja sprzętu), wsparcie wprowadzania zmian i rozbudowy infras…

Szczegóły oferty

Firma
Grupa Zibi S.A.
Lokalizacja
Sochaczew, mazowieckie
Kategoria
IT
Data publikacji
04.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz