Pracownik HelpDesk w Dziale Telekomunikacji i Infrastruktury

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie Spółka Akcyjna
Warszawa, mazowieckie
IT 05.07.2025

Opis stanowiska

System operacyjny, WindowsTwój zakres obowiązków, nadzór nad cyklem życia sprzętu IT – od zakupu, przez instalację aż po utylizację, rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia IT z wykorzystaniem systemu ManageEngine ServiceDesk Plus, tworzenie oraz modyfikacja skryptów w językach PowerShell, Batch oraz PHP na potrzeby automatyzacji i usprawnienia procesów, wykorzystywanie platformy Endpoint Central do zdalnego zarządzania urządzeniami końcowymi (komputery, laptopy, s…

Szczegóły oferty

Firma
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie Spółka Akcyjna
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
IT
Data publikacji
05.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz