Pracownik / Pracownica Obsługi Klienta w Contact Center
InPost
Kraków, małopolskie
Pełny etat
IT
02.07.2025
Opis stanowiska
Praca w Biurze Obsługi Klienta polega na kontakcie z klientem indywidualnym i biznesowym, ale także na wsparciu kurierów i serwisantów w ich codziennej pracy. Z naszymi Specjalistami można kontaktować się telefonicznie, mailowo, poprzez czat i formularze kontaktowe. Klienci Biznesowi mają także specjalne linie oraz bezpośrednich opiekunów. Dysponujemy, także zespołami wyspecjalizowanymi w projektach, reklamacjach, wsparciu administracyjnym na szkoleniach i monitoringach kończąc. Jeśli fascynuje…
Szczegóły oferty
Firma
InPost
Lokalizacja
Kraków, małopolskie
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
IT
Data publikacji
02.07.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.