Pracownik / Pracownica Obsługi Klienta w Contact Center

InPost
Kraków, małopolskie
Pełny etat IT 02.07.2025

Opis stanowiska

Praca w Biurze Obsługi Klienta polega na kontakcie z klientem indywidualnym i biznesowym, ale także na wsparciu kurierów i serwisantów w ich codziennej pracy. Z naszymi Specjalistami można kontaktować się telefonicznie, mailowo, poprzez czat i formularze kontaktowe. Klienci Biznesowi mają także specjalne linie oraz bezpośrednich opiekunów. Dysponujemy, także zespołami wyspecjalizowanymi w projektach, reklamacjach, wsparciu administracyjnym na szkoleniach i monitoringach kończąc. Jeśli fascynuje…

Szczegóły oferty

Firma
InPost
Lokalizacja
Kraków, małopolskie
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
IT
Data publikacji
02.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz