Pracownik Wsparcia Technicznego (Helpdesk IT) Wieliczka

Fiberlink
Wieliczka, małopolskie
Pełny etat Unknown 23.07.2025

Opis stanowiska

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Pierwsza linia wsparcia telefonicznego i mailowego Zarządzanie zgłoszonymi problemami (przyjmowanie, rejestrowanie, rozwiązywanie) Eskalowanie trudniejszych problemów na dalsze linie wsparcia technicznego WYMAGANIA: Podstawowa znajomość sieci komputerowych Zainteresowanie technologiami LAN, WiFi, FTTH Znajomość systemów z rodziny Windows Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów Komunikatywność, doświadczenie w kontakcie z klientem Doświadczenie na podobnym…

Szczegóły oferty

Firma
Fiberlink
Lokalizacja
Wieliczka, małopolskie
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
Unknown
Data publikacji
23.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz