Opis stanowiska
Obowiązki: Obsługa klienta stacjonarnie i telefonicznie, Praca na recepcji, Zarządzanie dokumentacją, Podtrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy, Obsługa transakcyjna (kasa fiskalna, terminal, faktury). Wymagania: Orzeczenie o niepełnosprawności (preferowane), Gotowość do pracy zmianowej, Biegła znajomość angielskiego, Min. 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta, Wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne. Oferujemy: Umowę o pracę i stabilność zatrudnienia, Elastyczność grafiku, Kom…
Szczegóły oferty
Firma
IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o.
Lokalizacja
Kraków, małopolskie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
06.07.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.
Aplikuj teraz