Opis stanowiska
Referent ds. obsługi klienta Miejsce pracy: Warszawa Twój zakres obowiązków Bezpośrednia, telefoniczna i mailowa obsługa klientów, Sprzedaż usług i pakietów, Rejestrowanie w systemie i pobieranie płatności, Budowanie długofalowej relacji z klientami, Współpraca z lekarzami i personelem medycznym. Nasze wymagania Biegła znajomość języka polskiego, Doświadczenie w obsłudze klienta, Umiejętność pracy w zespole, otwartość, komunikatywność, Organizacja pracy własnej oraz zarządzanie czasem i dokład…
Szczegóły oferty
Firma
"CENTRUM SŁUCHU I MOWY" - sp. z o.o.
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
13.06.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.
Aplikuj teraz