Referent ds. obsługi klienta / Specjalista ds. obsługi klienta

Bank Spółdzielczy w Raszynie
Raszyn, mazowieckie
Obsługa klienta 12.06.2025

Opis stanowiska

Opis Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa. Wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości. Zapewnienie obsługi transakcji gotówkowych. Aktywna sprzedaż produktów banku. Udzielanie informacji o ofercie banku. Dbanie o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze klienta. Wymagania Umiejętność zadawania trafnych pytań, słuchania i wypowiadania się, odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu. Umiejętność szybkiego ucz…

Szczegóły oferty

Firma
Bank Spółdzielczy w Raszynie
Lokalizacja
Raszyn, mazowieckie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
12.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz