Referent ds. service desk

Energa Informatyka i Technologie Sp. z o.o.
Płock, mazowieckie
IT 11.06.2025

Opis stanowiska

Wymagane, MicrosoftTwój zakres obowiązków, Realizowanie zadań poświęconych pierwszej linii wsparcia dla technologii i systemów IT Grupy Kapitałowej, Obsługa telefonicznej rejestracji zgłoszeń informatycznych, Bieżąca obsługa, koordynacja i eskalacja incydentów w obszarze infrastruktury IT zgodne z istniejącymi procedurami, Telefoniczna weryfikacja bazy sprzętu w zakresie Infrastruktury ICT, Wsparcie w poprawnym i terminowym realizowaniu zgłoszeń, Informowanie Klientów o aktualnym statusie reali…

Szczegóły oferty

Firma
Energa Informatyka i Technologie Sp. z o.o.
Lokalizacja
Płock, mazowieckie
Kategoria
IT
Data publikacji
11.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz