Remote Technical Customer Support Engineer @ Shelf
Shelf
Polska
Pełny etat
IT
01.08.2025
Wynagrodzenie
4 000 - 5 000 PLN/mies.
(48 000 - 60 000 PLN/rok)
Opis stanowiska
Requirements Proficiency in English (CAE, CPE, or equivalent). Strong working knowledge of Jira, Confluence, and Jira Service Desk. Engineering background with demonstrated technical proficiency. Experience working with REST APIs. Ability to query and extract insights from DynamoDB, MongoDB, and Snowflake. Solid understanding of SaaS products, microservices, client-server models, and cloud architectures. Experience with the Command Line Interface Experience with Identity Providers (IdPs) such a…
Szczegóły oferty
Firma
Shelf
Lokalizacja
Polska
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
IT
Data publikacji
01.08.2025
Wynagrodzenie
4 000 - 5 000 PLN/mies.
(48 000 - 60 000 PLN/rok)
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.