Zadania: Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. księgowanie dokumentów sprzedaży, zakupów, raportów kasowych, wyciągów bankowych, list płac, tworzenie poleceń księgowania, amortyzacji środków trwałych i RMK. Wystawianie dokumentów sprzedaży. Zamykanie okresów sprawozdawczych, ustalanie wysokości zobowiązań i deklaracji podatkowych. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi. Wymagania: Wykształcenie wyższe (preferowane finansowe/ekonomiczne itp.). Min. 5-letnie dośw…
Szczegóły oferty
Firma
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Grzegorz Sawicki
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
Księgowość i finanse
Data publikacji
14.06.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.