Service Desk IT Technician

Baltic IT Support sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie
IT 08.07.2025

Opis stanowiska

Wymagane, Windows Server, LinuxMile widziane, Active DirectorySystem operacyjny, Windows, LinuxTwój zakres obowiązków, wsparcie użytkowników i obsługa zgłoszeń w obszarze IT: (komputery osobiste, urządzenia peryferyjne, systemy operacyjne, pakiet Office), analiza, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników na bazie ustalonych parametrów SLA, udzielanie porad informatycznych, konfiguracja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych, aktualizacja bazy wiedzy, …

Szczegóły oferty

Firma
Baltic IT Support sp. z o.o.
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
IT
Data publikacji
08.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz