Specjalista ds. administracyjno-biurowych (m/k)

Sosnowiec, śląskie
HR i rekrutacja 13.06.2025

Opis stanowiska

koordynacja pracy biura - biuro serwisu lokomotyw, prowadzenie dokumentacji serwisowej, magazynowej - materiały eksploatacyjne i części zamienne, organizacja wysyłek krajowych i zagranicznych, monitorowanie dostaw, koordynacja działań serwisu w celu realizacji zamówień klientów i realizacji umów, kontrola dokumentacji z prowadzonych prac serwisowych, przygotowanie ofert, wsparcie logistyczne serwisu, utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientem. Wymagania: doświadczenie na podobn…

Szczegóły oferty

Firma
Brak informacji
Lokalizacja
Sosnowiec, śląskie
Kategoria
HR i rekrutacja
Data publikacji
13.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz