Specjalista ds. Administracyjnych

Euroser Dairy Group
Warszawa, mazowieckie
Administracja 17.07.2025

Opis stanowiska

Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji firmowej (tradycyjnej i elektronicznej), Zarządzanie dokumentacją i archiwizacją, Organizacja pracy biura (zamówienia, dostawy, wyposażenie), Kontakt z urzędami (ZUS, US, wydziały komunikacji), Wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach i organizacja podróży służbowych, Wdrażanie rozwiązań optymalizujących koszty biurowe. Wymagania: Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2), Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Excela, …

Szczegóły oferty

Firma
Euroser Dairy Group
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
Administracja
Data publikacji
17.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz