Opis stanowiska
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy: Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy administracyjnej lub biurowej, Doświadczenia w obszarze BHP, co będzie mile widziane, Wykształcenia kierunkowego, Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2, doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku będzie dodatkowym atutem, Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, Bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności i inicjatywy, Komunikatywności i dbałości o pozytywny wizerunek firmy. SMART-HR …
Szczegóły oferty
Lokalizacja
Mikołów, śląskie
Data publikacji
18.08.2025
Wynagrodzenie
6 500 - 7 500 PLN/mies.
(78 000 - 90 000 PLN/rok)
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.
Aplikuj teraz