Specjalista ds. IT (Helpdesk) i Administracji Systemów

Mobilis Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie
IT 31.07.2025

Opis stanowiska

Mile widziane, Active Directory, SQL, Windows ServerSystem operacyjny, WindowsTwój zakres obowiązków, Wsparcie techniczne użytkowników końcowych (Helpdesk):, •Bieżące wsparcie pracowników w zakresie problemów sprzętowych i programowych, •Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń IT - diagnozowanie, rozwiązywanie problemów technicznych, •Instalacja, konfiguracja i utrzymanie stanowisk pracy, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania, •Tworzenie i aktualizacja dokumentacji użytkownika oraz baz wiedzy., , …

Szczegóły oferty

Firma
Mobilis Sp. z o.o.
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
IT
Data publikacji
31.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz