Opis stanowiska: Prowadzenie rozmów z klientami z sektora publicznego, Rozpoznawanie potrzeb i dopasowywanie rozwiązań, Sprzedaż usług i wsparcie we wdrożeniach, Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych. Wymagania: Umiejętność swobodnej komunikacji i pozytywne nastawienie, Znajomość obsługi komputera na poziomie podstawowym, Miły ton głosu i wyraźna dykcja, Sumienność, odpowiedzialność i kultura osobista, Wykształcenie min. średnie (doświadczenie mile widziane). Oferujemy: Stabilną…
Szczegóły oferty
Firma
ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
27.07.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.