Opis stanowiska
Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej księgowości wg przepisów prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości. Uzgadnianie i księgowanie dokumentów sprzedaży i zakupu. Księgowanie list płac, wyciągów bankowych. Rozliczanie wydatków pracowniczych i delegacji. Weryfikacja zapisów na kontach księgowych, uzgadnianie sald. Sporządzanie deklaracji podatkowych, prowadzenie dokumentacji (PIT, CIT, VAT, GUS, NBP). Sporządzanie sprawozdań finansowych (częściowe, roczne). Realizacja zadań działu, wsparcie w z…
Szczegóły oferty
Firma
HRBC GROUP Sp. z o.o.
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
Księgowość i finanse
Data publikacji
19.06.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.
Aplikuj teraz