Opis stanowiska
Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie spraw księgowych i kadrowo-płacowych, Ewidencja środków trwałych, kontrola dokumentów i obieg faktur, Przygotowywanie umów, aneksów, ewidencji czasu pracy, raportów i analiz, Nadzór nad zgodnością dokumentacji z przepisami prawa, Obsługa biura i wsparcie administracyjne. Nasze oczekiwania: Znajomość przepisów podatkowych i prawa pracy, Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy samodzielnej, Sumienność, terminowość i dokładność, Znajomość pakietu MS O…
Szczegóły oferty
Firma
Nordtech Consulting Sp. z o.o.
Lokalizacja
Kraków, małopolskie
Kategoria
HR i rekrutacja
Data publikacji
30.07.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.
Aplikuj teraz