Specjalista ds. obsługi gości i rezerwacji

PI MANAGEMENT
Międzyzdroje, zachodniopomorskie
Unknown 01.08.2025

Opis stanowiska

Zakres obowiązków Obsługa rezerwacji (telefonicznie, mailowo, przez portale rezerwacyjne) Kontakt z gośćmi Zapewnienie wysokiego standardu obsługi gości – szybkie reagowanie na potrzeby i zapytania Nadzór nad stanem technicznym apartamentów, zgłaszanie usterek i współpraca z serwisami Kontrola jakości przygotowania apartamentów przed przyjazdem gości Drobne zakupy operacyjne, uzupełnianie wyposażenia, kontakt z dostawcami Prowadzenie dokumentacji operacyjnej (np. raporty zmian, kontrola stanów …

Szczegóły oferty

Firma
PI MANAGEMENT
Lokalizacja
Międzyzdroje, zachodniopomorskie
Kategoria
Unknown
Data publikacji
01.08.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz