Specjalista ds. obsługi klienta

WISS
Bielsko-Biała, śląskie
Pełny etat Unknown 10.07.2025

Opis stanowiska

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przyjmowanie reklamacji zgodnie z procedurami wewnętrznymi. Bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientem w toku procesu reklamacyjnego w jęz. polskim, angielskim lub innym obcym. Otwieranie oraz zamykanie zleceń serwisowych. Nadzór nad przepływem materiałów oraz części na dziale serwisu. Praca w systemie ERP w zakresie dysponowania częściami zamiennymi, sporządzanie kosztorysów napraw i modernizacji. Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów. Współpraca ze wszystkimi…

Szczegóły oferty

Firma
WISS
Lokalizacja
Bielsko-Biała, śląskie
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
Unknown
Data publikacji
10.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz