SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

wielkopolskie, Polska
Obsługa klienta 07.06.2025

Opis stanowiska

Zakres obowiązków: obsługa administracyjna procesu sprzedaży, kontakt telefoniczno-mailowy z klientem zagranicznym, obsługa procesu posprzedażowego, ścisła współpraca z pozostałymi działami w zakresie koordynacji wysyłek, wsparcie procesów logistycznych Wymagania: dobra znajomość języka hiszpańskiego, wykształcenie wyższe lub średnie, znajomość obsługi komputera - znajomość pakietu Office, bardzo dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole, dynamizm w działaniu, mi…

Szczegóły oferty

Firma
Brak informacji
Lokalizacja
wielkopolskie, Polska
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
07.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz