Specjalista ds. obsługi klienta

Concentrix
lubelskie, Polska
Unknown 04.08.2025

Opis stanowiska

Concentrix Specjalista ds. obsługi klienta Opis stanowiska obsługa klientów i utrzymywanie wysokiej jakości obsługi zgodnie z standardami, komunikacja z klientami przez chat, telefon i email, profesjonalne i empatyczne podejście do klientów, dokładne informowanie klientów, wsparcie zespołu, współpraca przy rozwiązywaniu problemów, obsługa klienta przed i po sprzedaży. Wymagania doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznej lub pokrewnym zakresie, biegła znajomość języka polskiego, komunikatywn…

Szczegóły oferty

Firma
Concentrix
Lokalizacja
lubelskie, Polska
Kategoria
Unknown
Data publikacji
04.08.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz