Specjalista ds. obsługi klienta

Concentrix
Warszawa, mazowieckie
Obsługa klienta 06.08.2025

Opis stanowiska

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich standardów obsługi Wspieranie celów zespołu i przyczynianie się do pozytywnej atmosfery w miejscu pracy Znajomość języka polskiego - poziom C1 Znajomość języka angielskiego - poziom B1 …

Szczegóły oferty

Firma
Concentrix
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
06.08.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz