Specjalista ds. obsługi klienta - Back Office

Concentrix
Lublin, lubelskie
Obsługa klienta 09.08.2025

Opis stanowiska

Mailowe wspieranie klientów, odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie wątpliwości. Analiza i rozwiązywanie zgłoszeń z wykorzystaniem narzędzi i baz wiedzy. Obsługa zwrotów i zgłoszeń związanych z RODO oraz dbałość o poufność danych. Profesjonalna i jasna komunikacja z klientami w celu znalezienia optymalnych rozwiązań. Rejestracja informacji za pomocą wewnętrznych narzędzi. Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego (B2-C1). Umiejętność przełożenia skomplikowanych spraw na język zrozumia…

Szczegóły oferty

Firma
Concentrix
Lokalizacja
Lublin, lubelskie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
09.08.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz