Specjalista ds. Obsługi Klienta – język niemiecki

Concentrix
Wrocław, dolnośląskie
Obsługa klienta 01.07.2025

Opis stanowiska

Twoje zadania: Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat oraz e-mail, z dbałością o pozytywne relacje. Szczegółowa dokumentacja kontaktów w systemie CRM, zapewniająca płynność i skuteczność działania. Aktywna współpraca w zespole w celu podnoszenia jakości obsługi i efektywnego rozwiązywania zgłoszeń. Wymagania: Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub call center. Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2). Wysoka kultura oso…

Szczegóły oferty

Firma
Concentrix
Lokalizacja
Wrocław, dolnośląskie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
01.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz