Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Studiów Podyplomowych i Szkoleń
WSB - Warszawa
Warszawa, mazowieckie
Unknown
17.06.2025
Opis stanowiska
Opis stanowiska: - Obsługa klientów i udzielanie informacji na temat studiów podyplomowych i szkoleń, - Przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń oraz reklamacji klientów, - Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi, - Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klienta, - Organizacja i koordynacja szkoleń oraz wydarzeń związanych ze studiami podyplomowymi, - Monitorowanie i analiza satysfakcji klientów oraz proponowanie działań mających na celu jej poprawę, - Udział…
Szczegóły oferty
Firma
WSB - Warszawa
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
Unknown
Data publikacji
17.06.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.