Specjalista ds. Obsługi Klienta (w obszarze jakości)
Inkatom Sp. z o.o.
Bolesławiec, dolnośląskie
Unknown
09.06.2025
Opis stanowiska
Zakres obowiązków Obsługa Klienta zewnętrznego. Analiza zgłaszanych problemów jakościowych. Dbałość o wymogi jakościowe Klientów. Przygotowywanie raportów 8D. Formułowanie planów działań i uzgadnianie ich z zespołami. Zbieranie danych i raportowanie wyników jakościowych. Nasze oczekiwania Tworzenie raportów 8D (wiedza i doświadczenie). Sprawność w procesie problem solving. Znajomość i umiejętność swobodnego stosowania narzędzi typu: FMEA, PDCA, Ishikawa, 5WHY itp. MS Excel. Terminowość. Zorient…
Szczegóły oferty
Firma
Inkatom Sp. z o.o.
Lokalizacja
Bolesławiec, dolnośląskie
Kategoria
Unknown
Data publikacji
09.06.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.