Specjalista ds. Obsługi Klienta (w obszarze jakości)

Inkatom Sp. z o.o.
Bolesławiec, dolnośląskie
Unknown 09.06.2025

Opis stanowiska

Zakres obowiązków Obsługa Klienta zewnętrznego. Analiza zgłaszanych problemów jakościowych. Dbałość o wymogi jakościowe Klientów. Przygotowywanie raportów 8D. Formułowanie planów działań i uzgadnianie ich z zespołami. Zbieranie danych i raportowanie wyników jakościowych. Nasze oczekiwania Tworzenie raportów 8D (wiedza i doświadczenie). Sprawność w procesie problem solving. Znajomość i umiejętność swobodnego stosowania narzędzi typu: FMEA, PDCA, Ishikawa, 5WHY itp. MS Excel. Terminowość. Zorient…

Szczegóły oferty

Firma
Inkatom Sp. z o.o.
Lokalizacja
Bolesławiec, dolnośląskie
Kategoria
Unknown
Data publikacji
09.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz