Specjalista ds. Obsługi Klienta / Wsparcia IT

SYGNA sp. z o.o.
Olsztyn, warmińsko-mazurskie
IT 10.06.2025

Opis stanowiska

System operacyjny, Windows, macOS, LinuxTwój zakres obowiązków, Przyjmowanie zgłoszeń klientów (telefon, e-mail, system zgłoszeń)., Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych według gotowych procedur., Przekazywanie bardziej złożonych spraw do osób technicznych., Opieka nad powierzonymi zgłoszeniami/sprawami – tak, żeby Klienci wiedzieli, że są zaopiekowani., Kontakt z innymi osobami w firmie – czasem trzeba się podpytać, czasem coś przyspieszyć., Tworzenie i aktualizacja dokumentacji (FAQ, o…

Szczegóły oferty

Firma
SYGNA sp. z o.o.
Lokalizacja
Olsztyn, warmińsko-mazurskie
Kategoria
IT
Data publikacji
10.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz