Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim

Kraków, małopolskie
Obsługa klienta 27.07.2025

Opis stanowiska

Miejsce pracy: Kraków, stacjonarnie (po 3 miesiącach pracy stacjonarnej - praca hybrydowa) Twoje zadania: Zapewnienie obsługi klienta francuskojęzycznego w zakresie pierwszej linii wsparcia IT Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów międzynarodowych, drogą telefoniczną, mailową i / lub systemową, w zależności od projektu Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów technicznych Utrzymanie proaktywnej komunikacji z klientem Delegowanie i eskalacja zgłoszeń, w razie potrzeby Kontakt z…

Szczegóły oferty

Firma
Brak informacji
Lokalizacja
Kraków, małopolskie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
27.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz