Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim

Concentrix
Warszawa, mazowieckie
Obsługa klienta 08.08.2025

Opis stanowiska

Być pierwszym punktem kontaktu dla wyjątkowych klientów potrzebujących wsparcia w podróżach – przez telefon lub czat. Pomagać w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze metod płatności lub korzystaniu z lojalnościowych korzyści. Rozwiązywać problemy w przypadku zmian w planach podróży. Wykorzystywać odpowiednie kanały komunikacji, by szybko i skutecznie rozwiązywać problemy. Pozostawić pozytywne wrażenie dzięki życzliwemu i pomocnemu zachowaniu. Biegła znajomość języka koreańskiego…

Szczegóły oferty

Firma
Concentrix
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
08.08.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz