Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim
Concentrix
Warszawa, mazowieckie
Obsługa klienta
08.08.2025
Opis stanowiska
Być pierwszym punktem kontaktu dla wyjątkowych klientów potrzebujących wsparcia w podróżach – przez telefon lub czat. Pomagać w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze metod płatności lub korzystaniu z lojalnościowych korzyści. Rozwiązywać problemy w przypadku zmian w planach podróży. Wykorzystywać odpowiednie kanały komunikacji, by szybko i skutecznie rozwiązywać problemy. Pozostawić pozytywne wrażenie dzięki życzliwemu i pomocnemu zachowaniu. Biegła znajomość języka koreańskiego…
Szczegóły oferty
Firma
Concentrix
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
08.08.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.