Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (branża motoryzacyjna)
Concentrix
Wrocław, dolnośląskie
Obsługa klienta
02.07.2025
Opis stanowiska
Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail Rejestrowanie kontaktów oraz podejmowanych działań w systemie CRM Ścisła współpraca z zespołem w celu szybkiego rozwiązywania zgłoszeń Wymagania: Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub call center Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) – codzienna praca w tym języku Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2) Umiejętność pracy pod presją, wysoka kultura osobista i skrupulatność Do…
Szczegóły oferty
Firma
Concentrix
Lokalizacja
Wrocław, dolnośląskie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
02.07.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.