Specjalista ds. Reklamacji

Konica Minolta Business Solutions Polska
Warszawa, mazowieckie
Obsługa klienta 07.06.2025

Opis stanowiska

Specjalista ds. Reklamacji Miejsce pracy: Warszawa Twój zakres obowiązków Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych polegająca na przyjmowaniu i wyjaśnianiu zgłoszeń reklamacyjnych, dbaniu o terminowe rozpatrywanie zgłoszeń, a także wysyłanie odpowiedzi i kontakt z klientem. Przygotowywanie raportów. Współpraca z innymi działami w organizacji. Dbanie o wizerunek firmy i zadowolenie klienta poprzez profesjonalną obsługę. Szkolenie i wdrażanie nowych pracowników w zakresie powierzonych zadań. Aktywny udzia…

Szczegóły oferty

Firma
Konica Minolta Business Solutions Polska
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
07.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz