Specjalista ds. Reklamacji (branża motoryzacyjna)

Klient portalu Praca.pl
Warszawa, mazowieckie
Obsługa klienta 03.08.2025

Opis stanowiska

Zadania: rozpatrywanie reklamacji oraz nadzór nad terminowym przebiegiem ich realizacji, wsparcie klientów w kontakcie telefonicznym i mailowym, analiza zgłoszeń i podejmowanie działań ograniczających ich liczbę, ocena zasadności roszczeń klientów, przygotowywanie raportów związanych z procesem reklamacyjnym, bieżące wsparcie zespołu w codziennych zadaniach. Wymagania: dobra organizacja pracy i samodzielność, podstawowa znajomość mechaniki pojazdowej (mile widziane wykształcenie techniczne lub …

Szczegóły oferty

Firma
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
03.08.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz