Opis stanowiska
Opis stanowiska Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych, Śledzenie przebiegu napraw gwarancyjnych, Przechowywanie dokumentacji i kart gwarancyjnych, inicjowanie przeglądów, Analiza treści reklamacji i ocenianie ich zasadności, Pozyskiwanie autoryzacji naprawy, Wystawianie wniosków gwarancyjnych, Koordynacja napraw gwarancyjnych, Sporządzanie i archiwizowanie dokumentacji z napraw, Zarządzanie częściami po reklamacjach. Wymagania Znajomość branży motoryzacyjnej, Doświadczenie w pracy na podobnym st…
Szczegóły oferty
Firma
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
17.07.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.
Aplikuj teraz