Opis stanowiska
Opis stanowiska Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów rozliczeniowych (faktury, umowy, rachunki, oświadczenia, PŚP) Monitorowanie płatności, należności i zobowiązań wynikających z kontraktów Prowadzenie ewidencji PŚP wraz z załącznikami i fakturami Egzekwowanie oświadczeń od podwykonawców, dostawców i usługodawców Wsparcie kierownika w przygotowywaniu zestawień, harmonogramów, raportów, prognoz finansowych oraz budżetu Wymagania Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (ekonomia, fi…
Szczegóły oferty
Firma
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja
Bierutów, dolnośląskie
Kategoria
Księgowość i finanse
Data publikacji
05.07.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.
Aplikuj teraz